fbpx
AKTUALNOŚCI

 

 

AdobeStock 87477024-kopiaPraktyczne metody pracy z trudnymi zachowaniami, skuteczna interwencja w pracy z dzieckiem- szkolenie dla nauczycieli i specjalistów

 

 

Czas trwania: 6 h

Dla kogo?

Szkolenie skierowane jest do nauczycieli, terapeutów, pedagogów specjalnych, psychologów, osób pracujących z dziećmi w wieku przedszkolnym i szkolnym.

 

Program szkolenia obejmuje zagadnienia z zakresu: 

- kompetencji emocjonalnych dzieci- co wpływa na rozwój kompetencji emocjonalnych i umiejętności społecznych, czego możemy oczekiwać na danym etapie rozwoju dziecka

- przyczyn i czynników sprzyjających pojawianiu się zachowań trudnych

- analizy zachowania- zrozumieć przyczynę

- praktycznych sposobów radzenia sobie z zachowaniami trudnymi  w grupie a oraz w pracy indywidualnej

- obszaru współpracy z rodzicami

- jak rozwijać kompetencje emocjonalne dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym

- sposobów i technik sprzyjających wyciszeniu się dziecka

 

Forma prowadzenia zajęć:

Szkolenie ma charakter wykładowo-warsztatowy- prezentacja multimedialna i omówienie przypadków, ćwiczenie technik. 

 

Uczestnicy otrzymają:

  • Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
  • Materiały dydaktyczne ze szkolenia.

Cena szkolenia: 290 zł (w cenie szkolenia drobny poczęstunek i napoje)

 

 

Szkolenie poprowadzą: 

 

 

Agnieszka Gola–  Psycholog, terapeuta dziecięcy, terapeuta SI.

Absolwentka Psychologii Klinicznej Szkoły Wyższej Psychologii Społecznych w Warszawie oraz podyplomowego szkolenia z Terapii Poznawczo-Behawioralnej Zaburzeń Dzieci i Młodzieży w Centrum Terapii Poznawczo-Behawioralnej w Warszawie. Diagnosta i terapeuta integracji sensorycznej II stopnia. 

Od lat pracuje jako terapeuta dzieci  i młodzieży z zaburzeniami rozwoju, problemami emocjonalnymi i społecznymi, zaburzeniami zachowania  i specyficznymi trudnościami edukacyjnymi współpracując z placówkami terapeutycznymi i integracyjnymi.  Od 7 lat prowadzi prywatną praktykę terapeutyczną w Pracowni Rozwoju Dziecka i Rodziny ETAPY w Warszawie.

 

 

Klaudia Owczarczyk–  Psycholog dziecięcy, psychoterapeuta rodzinny.

Absolwentka Psychologii Stosowanej na Uniwersytecie Jagiellońskim, całościowego szkolenia 
w Ośrodku Szkoleń Systemowych w Krakowie oraz podyplomowego szkolenia
 z Terapii Poznawczo-Behawioralnej Zaburzeń Dzieci i Młodzieży w Centrum Terapii Poznawczo-Behawioralnej w Warszawie.

Od lat pracuje jako terapeuta dzieci  i młodzieży z zaburzeniami rozwoju i specyficznymi trudnościami edukacyjnymi w przedszkolu integracyjnym oraz prowadzi prywatną praktykę terapeutyczną. Od 7 lat współprowadzi zajęcia TUS na podstawie autorskiego programu w Pracowni Rozwoju Dziecka i Rodziny ETAPY w Warszawie.