Praktyczne metody pracy z trudnymi zachowaniami, skuteczna interwencja w pracy z dzieckiem- szkolenie dla nauczycieli i specjalistów
Czas trwania: 6 h
Dla kogo?
Szkolenie skierowane jest do nauczycieli, terapeutów, pedagogów specjalnych, psychologów, osób pracujących z dziećmi w wieku przedszkolnym i szkolnym.
Program szkolenia obejmuje zagadnienia z zakresu:
- kompetencji emocjonalnych dzieci- co wpływa na rozwój kompetencji emocjonalnych i umiejętności społecznych, czego możemy oczekiwać na danym etapie rozwoju dziecka
- przyczyn i czynników sprzyjających pojawianiu się zachowań trudnych
- analizy zachowania- zrozumieć przyczynę
- praktycznych sposobów radzenia sobie z zachowaniami trudnymi w grupie a oraz w pracy indywidualnej
- obszaru współpracy z rodzicami
- jak rozwijać kompetencje emocjonalne dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym
- sposobów i technik sprzyjających wyciszeniu się dziecka
Forma prowadzenia zajęć:
Szkolenie ma charakter wykładowo-warsztatowy- prezentacja multimedialna i omówienie przypadków, ćwiczenie technik.
Uczestnicy otrzymają:
- Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
- Materiały dydaktyczne ze szkolenia.
Cena szkolenia: 290 zł (w cenie szkolenia drobny poczęstunek i napoje)
Szkolenie poprowadzą:
Agnieszka Gola– Psycholog, terapeuta dziecięcy, terapeuta SI.
Absolwentka Psychologii Klinicznej Szkoły Wyższej Psychologii Społecznych w Warszawie oraz podyplomowego szkolenia z Terapii Poznawczo-Behawioralnej Zaburzeń Dzieci i Młodzieży w Centrum Terapii Poznawczo-Behawioralnej w Warszawie. Diagnosta i terapeuta integracji sensorycznej II stopnia.
Od lat pracuje jako terapeuta dzieci i młodzieży z zaburzeniami rozwoju, problemami emocjonalnymi i społecznymi, zaburzeniami zachowania i specyficznymi trudnościami edukacyjnymi współpracując z placówkami terapeutycznymi i integracyjnymi. Od 7 lat prowadzi prywatną praktykę terapeutyczną w Pracowni Rozwoju Dziecka i Rodziny ETAPY w Warszawie.
Klaudia Owczarczyk– Psycholog dziecięcy, psychoterapeuta rodzinny.
Absolwentka Psychologii Stosowanej na Uniwersytecie Jagiellońskim, całościowego szkolenia
w Ośrodku Szkoleń Systemowych w Krakowie oraz podyplomowego szkolenia
z Terapii Poznawczo-Behawioralnej Zaburzeń Dzieci i Młodzieży w Centrum Terapii Poznawczo-Behawioralnej w Warszawie.
Od lat pracuje jako terapeuta dzieci i młodzieży z zaburzeniami rozwoju i specyficznymi trudnościami edukacyjnymi w przedszkolu integracyjnym oraz prowadzi prywatną praktykę terapeutyczną. Od 7 lat współprowadzi zajęcia TUS na podstawie autorskiego programu w Pracowni Rozwoju Dziecka i Rodziny ETAPY w Warszawie.