fbpx
Psycholodzy dziecięcy, psychoterapeuci, diagności
  • Anna Dalida

    Anna Dalida zdjeciePsycholog dzieci i młodzieży

    Jest psychologiem, absolwentką Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie. Posiada także uprawnienia oligofrenopedagoga, terapeuty TUS oraz Terapeuty ręki. 

    Doświadczenie zdobywała podczas pracy i staży w przedszkolach, szkołach, w poradniach psychologicznych oraz w Centrum Psychoonkologii.  

    W swojej pracy  opiera się na mocnych stronach dziecka obejmując wsparciem również rodziców. Konsultuje dzieci i młodzież m.in. w zakresie całościowych zaburzeń rozwojowych, lęków, depresji, trudności wychowawczych, trudności okołorozwodowych. Pracuje pod stałą superwizją. Obecnie w trakcie 4-letniego szkolenia psychoterapeutycznego w nurcie poznawczo-behawioralnym.

    Stale się rozwijam biorąc udział w wielu szkoleniach i konferencjach m.in.:

    • „Trener TUS” (Trening Umiejętności Społecznych)
    • „Trener TUS osób z autyzmem i zespołem Aspergera”
    • „Akcja-relacja czyli wspieranie rozwoju społeczno-emocjonalnego dzieci i młodzieży”
    • „Terapia ręki i zaburzenia motoryki małej I i II stopnia diagnoza-terapia-masaż”
    • „Zaburzenia integracji sensorycznej i ich wpływ na funkcjonowanie dziecka w przedszkolu. Techniki wyciszające”
    • Terapia skoncentrowana na rozwiązaniach Kurs Podstawowy (Szkolenie TSR I stopnia) 
    • „Wprowadzenie do pracy terapeutycznej z dziećmi i młodzieżą w nurcie poznawczym” 
    • „Kreatywneinterwencje poznawczo-behawioralne w terapii zaburzeń lękowych u dzieci i młodzieży”
    • Wywiad i diagnoza małego dziecka (Psychologia pod lupą)
    • Konferencja szkoleniowa TherapyTools 

    W Pracowni ETAPY prowadzi:  terapię psychologiczną i terapię psychologiczno-pedagogiczną dzieci i młodzieży, konsultacje psychologiczne oraz poradnictwo wychowawcze dla rodziców. 

     

  • Weronika Dzierżawa-Nalewajska

    zdj wwwPsycholog dziecięcy, psychoterapeuta

    Prowadzi terapię indywidualną dzieci, nastolatków, dorosłych  oraz terapię rodzin. W pracy terapeutycznej najbliższy jest jej nurt systemowy, ale inspirację do pracy czerpie z różnych źródeł. 

    Przez lata wspierała dzieci, rodziców i kadrę warszawskich przedszkoli i szkół, gdzie prowadziła m.in. warsztaty psychoedukacyjne dla dzieci, a także warsztaty umiejętności wychowawczych dla rodziców oraz szkolenia dla nauczycieli. W czasie swojej współpracy z Fundacją Dajemy Dzieciom Siłę (dawną Fundacją Dzieci Niczyje) poznała również obszar pracy z dzieckiem krzywdzonym. Wiele godzin spędzonych z dziećmi i nastolatkami pozwoliło jej zbliżyć się do ich sposobu patrzenia na świat a także jeszcze bardziej ich światem zaciekawić. 

    Praca z dziećmi zaowocowała również doświadczeniem w pracy z rodzicami. Z nimi spotyka się nie tylko przy okazji psychoterapii rodzinnej czy ich własnej, ale także na konsultacjach wychowawczych. 

    Ceni sobie spotkania z osobami ze spektrum autyzmu, z którymi skupia się na wspieraniu ich trudności oraz wzmacnianiu potencjału i mocnych stron.

    Zgodnie z obowiązującymi psychoterapeutów zasadami, swoją pracę poddaje regularnej superwizji korzystając ze wsparcia certyfikowanego specjalisty PTP.

    Najważniejsze kursy i szkolenia:

    • Kurs zaawansowany psychoterapii systemowej w Wielkopolskim Towarzystwie Terapii Systemowej, Poznań.
    • Kurs podstawowy psychoterapii systemowej indywidualnej i rodzin w Wielkopolskim Towarzystwie Terapii Systemowej, Warszawa
    • Warsztat „Systemowa terapia dzieci i młodzieży”
    • Proces diagnozy i terapia behawioralno-poznawcza dzieci i młodzieży w pracy psychologa i pedagoga w Centrum Terapii Poznawczo-Behawioralnej, Warszawa
    • Szkolenia i warsztaty z zakresu komunikacji; pracy terapeutycznej z osobami LGBTQ+;  terapii moczenia i zaparć u dzieci, pracy z mutyzmem wybiórczym. 

    W naszej poradni prowadzi: konsultacje psychologiczne, psychoterapię dzieci i młodzieży

     

  • Jolanta Kowalczyk

    Jolanta KowalczykPsycholog dziecięcy, pedagog specjalny, diagnosta

    Jest psychologiem, pedagogiem specjalnym, specjalistą wczesnej interwencji. Zajmuje się głównie diagnozą dzieci, a na jej podstawie stwarza plan pomocy dziecku i jego rodzicom.
    Pisząc o diagnozie, ma na myśli szeroko pojęte rozpoznanie trudności małego człowieka, które jest wynikiem nie tylko wykonanych testów, ale również wywiadu, rozmowy, konsultacji z innymi specjalistami oraz analizy całej sytuacji pacjenta. W pracy psychologa, którą wykonuje od 23 lat, wykorzystuje wiedzę i umiejętności z zakresu diagnostyki potencjału intelektualnego, osobowości, wsparcia w sytuacjach kryzysowych i opieki psychologicznej. 
    Ma doświadczenie w działaniach konsultacyjnych i pomocowych dla dzieci i ich rodziców.
    Ukończyłam m.in.: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu Wydział Nauk Społecznych kierunek Psychologia, Kurs z zakresu oligofrenopedagogiki, Kurs z zakresu interwencji kryzysowej, Studium Diagnozy, Interwencji i Pomocy Psychologicznej w Przypadkach Wykorzystywania Seksualnego Dzieci, Studia Podyplomowe Wczesnej Interwencji – Pomoc Dziecku i Rodzinie na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie, Kursy uprawniające do stosowania najnowszych metod diagnostycznych, Kurs uważności I i II stopnia Mindfulness

    Pracuje z:
    rodzicami dzieci od 2 miesiąca życia,
    diagnozuje /monitoruję rozwój psychoruchowy małych dzieci,
    diagnozuje przyczyny trudności w funkcjonowaniu dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym,
    diagnozuje rozwój poznawczy, przyczyny deficytów w rozwoju społeczno-emocjonalnym,
    diagnozuje przyczyny trudności szkolnych,
    zajmuje się wsparciem rodziców w procesie wychowawczym.

     

     

     

  • Marzena Przybylska-Dzieciątkowska

    Marzena Przybylska

    Psychoterapeuta, psychotraumatolog.

    Od wielu lat pracuje z rodzinami zastępczymi i adopcyjnymi. Jestem współautorką programu PRIDE dla rodzin zastępczych i adopcyjnych oraz aktywnym trenerem szkolącym kandydatów na rodziny zastępcze i adopcyjne.

    Prowadzi terapię rodzinną i terapię par. Często pracuję z dorosłymi na rzecz dzieci, a czasem indywidualnie z dziećmi lub dorosłymi. Doświadczenie zawodowe zdobywała w szpitalu psychiatrycznym i w organizacjach pozarządowych pracujących z rodzinami. Od kilku lat prowadzi również terapię indywidualną w nurcie psychodynamicznym.

    Ukończyła studia podyplomowe Rehabilitacja Dzieci z Dysfunkcjami Rozwojowymi na Wydziale Psychologii UW, całościowe czteroletnie szkolenie w Ośrodku Szkoleń Systemowych w Krakowie oraz Psychotraumatologię praktyczną i Psychotraumatologię zaawansowaną w Fundacji Pomorskie Centrum Psychotraumatologii.  Jeste certyfikowanym terapeutą EMDR I oraz II stopnia, rekomendowanym przez Polskie Towarzystwo Terapii EMDR (Certyfication of Completion of EMDR Europe Basic Training).

      Pracuję z depresją, stanami obniżonego nastroju, trudnościami związanymi z dorastaniem, odnalezieniem się w relacjach rówieśniczych, relacjach rodzic-dziecko, sytuacjami kryzysowymi związanymi z rozwodem, utratą pracy, doświadczaniem przemocy, trudnościami w związku, małżeństwie, rodzinie, problemami wychowawczymi i kryzysami rodzicielskimi, poczuciami straty. 
       
       
    • mgr Małgorzata Brach

      DSC 9740a kadr kopia

      Psycholożka, pedagożka, psychoterapeutka

      Jest w trakcie szkolenia w nurcie integracyjnym, w ujęciu systemowym. Posiada bogate doświadczenie w pracy z dziećmi, młodzieżą oraz ich rodzicami i nauczycielami – prowadząc superwizje i szkolenia dla kadry pedagogicznej. Założycielka przedszkola i żłobka, od lat prowadzi warsztaty i świadczy poradnictwo, wspierając rodziny w różnych aspektach rozwoju i wychowania dzieci.

      Wykształcenie:
      Absolwentka Psychologii Klinicznej na Uniwersytecie SWPS oraz Pedagogiki na Uniwersytecie Warszawskim. Ukończyła I stopień szkolenia Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach, NVC – Porozumienie bez przemocy, szkolenie Kids’ skills – Dam radę! oraz szkolenie w zakresie terapii i edukacji dzieci z autyzmem Synapsis. Aktualnie w trakcie 4-letniego szkolenia w nurcie integracyjnym w Szkole Psychoterapii Dialog.

      Obszary pracy klinicznej:

      • terapia dzieci i młodzieży,
      • poradnictwo wychowawcze dla rodziców
      • Specjalizacje i obszary wsparcia:
      • zaburzenia nastroju
      • zaburzenia lękowe
      • zaburzenia neurorozwojowe, w tym ze spektrum autyzmu i ADHD
      • problemy w interakcjach rówieśniczych, nadmierna złość, nieśmiałość, lęk,
      • komunikacja z dzieckiem i nastolatkiem
      • adaptacja w przedszkolu/żłobku,
      • sytuacje trudne, kryzysy rodzinne.

      Podejście terapeutyczne:
      W pracy integruje różne podejścia psychoterapeutyczne. Pracując z dziećmi i młodzieżą nie tylko dąży do rozwiązania zgłaszanego problemu, ale również w pomaganiu budowania wiary we własne możliwości i rozwijaniu odporność psychicznej.

      W klinice Mental Path przyjmuje dzieci i młodzież od 2 r.ż. do 18 r.ż
      Prowadzi terapie w formie online oraz stacjonarnie w dwóch lokalizacjach:

      Wandy 11a/1 – Warszawa – Praga Południe,
      Puławska 12/10 – Warszawa – Mokotów.

    • Agnieszka Smułkowska

      nonamePsycholog, diagnosta 


      Jest absolwentką Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej na specjalizacji Psychologia Społeczna. Ukończyła również studia podyplomowe na Uniwersytecie Warszawskim - Edukacja Początkowa z Reedukacją oraz drugi kierunek - Diagnoza Kliniczna Dziecka i jego Rodziny. Jestem certyfikowanym diagnostą ADOS-2. 
      Przez wiele lat pracowała z małymi dziećmi do lat 3, prowadząc zajęcia ogólnorozwojowe oraz adaptacyjne. Od kilku lat pracuje w dwóch warszawskich Poradniach Psychologiczno-Pedagogicznych. W swojej pracy głównie zajmuje się diagnozą psychologiczną, konsultacjami z dziećmi i rodzicami, opiniowaniem, orzecznictwem oraz prowadzeniem zajęć i warsztatów dla dzieci i rodziców, a także  współpracą ze szkołami i przedszkolami. W ostatnim czasie  zajmuje się także diagnozą dzieci w kierunku zaburzeń ze spektrum autyzmu oraz orzecznictwem w tym zakresie. Prowadzi także konsultacje wychowawcze dla rodziców.
      Odbyła wiele specjalistycznych kursów i szkoleń z zakresu diagnozy i pracy z dziećmi i młodzieżą. Biorze aktywny udział w konferencjach i szkoleniach dotyczących kryzysów psychicznych dzieci i młodzieży.

      Prywatnie uwielbia podróżować, dobrze zjeść i spędzać czas z rodziną i przyjaciółmi.

      W Pracowni Rozwoju ETAPY prowadzi diagnozy psychologiczne dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym, konsultacje psychologiczne, warsztaty dla rodziców. 

      Przyjmuje w poradni przy ul. Puławskiej 12/10. 

    • Iwona Grabowicz-Chądrzyńska

      zdjęcie 1Psycholog, diagnosta, specjalista ds. zaburzeń ze spektrum autyzmu

      Absolwentka Uniwersytetu Łódzkiego (psychologia kliniczna dzieci i młodzieży), psycholog z ponad dwudziestoletnim stażem pracy w obszarze diagnozy klinicznej dzieci i młodzieży, wieloletni wykładowca akademicki, ekspert w projektach naukowych dotyczących rozwoju dziecka i wsparcia psychologicznego młodych matek, autorka i współautorka artykułów naukowych oraz publikacji popularnonaukowych. 

      Ukończyła wiele staży, studiów podyplomowych i szkoleń (w Polsce i za granicą) z zakresu diagnozy zaburzeń neurorozwojowych dzieci, młodzieży i młodych dorosłych, zaburzeń zachowania i emocji, w tym objawów lękowych, postraumatycznch i zaburzeń przywiązania. 

      Posiada uprawnienia do wykonywania specjalistycznych diagnoz aktualnymi narzędziami (m.in. do oceny rozwoju psychoruchowego, diagnozy procesów poznawczych, funkcji wykonawczych, pamięci i uczenia się, rozwoju społeczno-emocjonalnego, nasilenia objawów psychopatologicznych). Jest certyfikowanym diagnostą ADOS-2 oraz certyfikowanym specjalistą ds. zaburzeń ze spektrum autyzmu (ASDCS). Swoją pracę kliniczną poddaje stałej superwizji.

      W naszym ośrodku prowadzi konsultacje psychologiczne, poradnictwo wychowawcze i rozwojowe, diagnozy dzieci i młodzieży oraz młodych dorosłych. 

      Przyjmuje w naszych poradniach przy ul. Puławskiej 12/10 oraz Belwederskiej 44/2. 

    • lek. med. Łukasz Szostawkiewicz

      IMG 3380Lek. med. Łukasz Szostakiewicz-specjalista psychiatrii dzieci i młodzieży

      Jestem lekarzem specjalistą psychiatrii, psychiatrii dzieci i młodzieży oraz psychoterapii dzieci i młodzieży. Swoje doświadczenie zdobywałem w Klinice Psychiatrii Rozwojowej, Zaburzeń Psychotycznych i Wieku Podeszłego Katedry Psychiatrii Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego, na Oddziałach Dziennych Gdańskiego Centrum Zdrowia, a od 2017 roku w Hostelu - Ośrodku Rehabilitacji Socjopsychiatrycznej i Poradni Mazowieckiego Centrum Neuropsychiatrii (MCN) oraz w Klinice Psychiatrii Dzieci i Młodzieży Instytutu Psychiatrii i Neurologii, gdzie aktualnie jestem zatrudniony na etacie naukowym. 

      Prowadziłem  szkolenia doskonalące w CMKP dla pediatrów,  zajęcia dla studentów Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego, zajęcia dla terapeutów środowiskowych (w ramach Gdańskiego Projektu Deinstytucjonalizacji) oraz dla pracowników szkół, a także warsztaty oraz zajęcia psychoedukacyjne dla dzieci, młodzieży oraz ich rodziców. 

      Dyżurowałem w Szpitalu w Józefowie MCN oraz w Instytucie Psychiatrii i Neurologii (gdzie nadal to robię). 

      Tytuł specjalisty psychiatrii zdobyłem w 2018 roku, w 2020 roku - tytuł specjalisty psychoterapii dzieci i młodzieży, a w 2022 roku - tytuł specjalisty psychiatrii dzieci i młodzieży. Ukończyłem 4-letnie szkolenie przygotowujące do uzyskania certyfikatu psychoterapeuty w Polskim Towarzystwie Psychiatrycznym. Aktualnie jestem w trakcie procesu certyfikacji. 

      Jestem współautorem publikacji naukowych, doniesień zjazdowych oraz autorem lub współautorem rozdziałów podręczników z zakresu psychiatrii dzieci i młodzieży. Byłem uczestnikiem, a potem współorganizatorem i współautorem programów Erasmus+ poświęconych zdrowiu psychicznemu młodzieży i młodych dorosłych. 

      Stale poszerzam swoją wiedzę na konferencjach, warsztatach i szkoleniach w Polsce oraz za granicą. Swoją pracę poddaję stałej, regularnej superwizji.

      Obszarem moich szczególnych zainteresowań naukowych jest profilaktyka prób samobójczych oraz zagadnienia związane z rozwojem tożsamości płciowej. 

       

      Przyjmuje w poradni przy ul. Puławskiej 12/10 

       

    • mgr Katarzyna Prejs

      20230919 161438Psycholog

      Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą, borykającymi się z różnymi trudnościami. Obecnie skupia się na wsparciu psychologicznym nastolatków od 12 roku życia. 

      Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyła 1,5 – roczny Kurs Psychoterapii Poznawczo – Behawioralnej Dzieci i Młodzieży, organizowany przez ośrodek Poza Schematami, a także wiele innych kursów i szkoleń z zakresu wsparcia psychologicznego oraz terapii dzieci i młodzieży.Umiejętności praktyczne zdobywała podczas rocznego stażu w pracy z dorosłymi osobami z autyzmem w Ośrodku Integracji Społecznej przy Stowarzyszeniu Terapeutów oraz na dwuletnim Szkoleniowym Stażu Terapeutycznym w Akademickim Centrum Psychoterapii i Rozwoju przy Uniwersytecie SWPS.

      Przez wiele lat pracowała w Fundacji Scolar, gdzie prowadziła terapię indywidualną dzieci i młodzieży ze spektrum autyzmu oraz Treningi Umiejętności Społecznych, a także konsultacje i grupę wsparcia dla rodziców. Współprowadziła w szkołach cykl warsztatów dla dzieci i młodzieży „Jak osoby z autyzmem postrzegają świat?”. Doświadczenie zawodowe zdobywała także, pracując w prywatnym gabinecie terapeutycznym, a obecnie również w Ośrodku Środowiskowej Opieki Psychologicznej i Psychoterapeutycznej dla Dzieci i Młodzieży przy Centrum Zdrowia Psychicznego. 

      Swoją pracę poddaje regularnej superwizji indywidualnej i grupowej.

      W Mental Path prowadzi konsultacje psychologiczne oraz terapie grupowe dla dzieci i młodzieży od 12 r.ż. 

    • mgr Agnieszka Gola

      Aga

      Psycholog, psychoterapeuta dzieci i młodzieży w trakcie specjalizacji, diagnosta

      Absolwentka Wydziału Psychologii Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej ze specjalnością Psychologii Klinicznej. Ukończyła podyplomowe szkolenie w Terapii Poznawczo-Behawioralnej Zaburzeń Dzieci i Młodzieży w Centrum Terapii Poznawczo-Behawioralnej w Warszawie. Obecnie jest w trakcie Specjalizacji z Psychoterapii Dzieci i Młodzieży akredytowanej przez Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego. Jest certyfikowanym diagnostą ADOS-2.  Jest certyfikowaną terapeutką integracji sensorycznej II stopnia. 

      Od kilkunastu lat prowadzi terapię psychologiczną dzieci i młodzieży. Pracuje z rodzicami udzielając konsultacji psychologicznych oraz poradnictwa wychowawczego, diagnozuje zaburzenia neurorozwojowe dzieci i młodzieży (ADHD, spektrum autyzmu). Pracuje w Dziecięcym Szpitalu Klinczym przy ul. Żwirki i Wigury w Warszawie w  Klinice Psychiatrii Dzieci i Młodzieży UCK WUM na stanowisku starszego psychologa. 

      Kształciła się na wielu specjalistycznych kursach i szkoleniach z zakresu terapii zaburzeń dzieci, młodzieży i dorosłych.  Odbyła praktyki m.in. w warszawskim Zespole Szkół Specjalnych, w warszawskim Oddziale Opiekuńczo- Wychowawczym Specjalistycznego Ośrodka Dla Dzieci w Domu Dziecka nr 1 z zakresu pomocy psychologicznej krzywdzonym dzieciom, na Oddziale Psychiatrii w Szpitalu Bródnowskim w Warszawie.  Odbyła staż specjalizacyjny w Dziecięcym Szpitalu Klinicznym na ul. Żwirki i Wigury w Warszawie na  Oddziale Psychiatrii Wieku Rozwojowego. Pracowała w przedszkolach z oddziałami terapeutycznymi i integracyjnymi, gdzie pełniła funkcję kierownika zespołu pomocy psychologiczno-pedagogicznej, w ośrodku naukowo-terapeutycznym, w centrum terapii autyzmu i fundacji dla osób w spektrum autyzmu.  Swoją pracę poddaje regularnej superwizji.

      Pracuje z: osobami w spektrum autyzmu, zaburzeniami lękowymi, depresją, ADHD, fobiami, trudnościach emocjonalnych i społecznych, nieharmonijnym rozwojem, zaburzeniami zachowania, moczeniem i nawykowymi zaparciami, masturbacją dziecięcą, chorobami psychosomatycznymi, nieprawidłowo kształtującą się osobowością. 

      W 2013 r. założyła Pracownię Rozwoju ETAPY. Obecnie współtworzy grupę Mental Path. 

      W naszym ośrodku prowadzi: konsultacje psychologiczne i poradnictwo wychowawcze, diagnozy spektrum autyzmu, diagnozy ADHD, terapię psychologiczną, psychoterapię,  warsztaty i szkolenia dla rodziców

       

    • Agata Paszowska-Mikuła

      Agata Paszkowska-Mikuła

      Wykształcenie:

      Absolwentka Psychologii oraz Seksuologii Klinicznej, Uniwersytet SWPS.

      Certyfikaty:

      Certyfikowana psychoterapeutka poznawczo-behawioralna (PTTPB nr 711), Centrum CBT-EDU w Warszawie.

      Obszary pracy klinicznej:

      • terapia dzieci i młodzieży od 14 r.ż.,
      • terapia indywidualna osób dorosłych.

      Specjalizacje i obszary wsparcia:

      • Zaburzenia emocjonalne, osobowości oraz odżywiania,

      W obrębie pracy seksuologicznej:

      • terapia dysfunkcji seksualnych,
      • praca z młodzieżą przeżywającą trudności w dojrzewaniu psychoseksualnym,
      • praca z osobami cierpiącymi z powodu dysforii płciowej oraz przygotowującymi się do procesu tranzycji.

      Podejście terapeutyczne:

      Pracując w nurcie poznawczo-behawioralnym skupiam się na identyfikacji i zmianie negatywnych wzorców myślenia i zachowania. 

      W pracy z młodzieżą staram się dostrzec i zrozumieć wyzwania, z którymi się mierzą. Budując podczas terapii wspierającą relację pomagam młodym osobom zyskać narzędzia do radzenia sobie ze stresem, lękiem i innymi trudnościami emocjonalnymi, które często towarzyszą dorastaniu. Współpraca z ich rodzinami wzmacnia ten proces, umożliwiając całościowe podejście do problemów.

      Rodzicom zmagającym się z trudnościami wychowawczymi staram się dostarczyć wsparcia w budowaniu relacji z dziećmi opartej na bezpiecznej więzi, szacunku i zrozumieniu. Pomagam w dostrzeżeniu perspektywy dziecka, co jest kluczowe dla tworzenia harmonijnych i zdrowych relacji rodzinnych. 

      Osobom dorosłym pomagam zidentyfikować i zmienić nieadaptacyjne wzorce myślenia oraz zachowania. Podczas terapii wspieram ich w procesie samorozwoju i dążeniu do zdrowia, równowagi i bardziej satysfakcjonującego życia.

    • mgr Magdalena Trojanowska

      IMG 1547Psycholog, psychoterapeuta

      Magdalena Trojanowska jest psychologiem, psychoterapeutą w trakcie szkolenia i pracuje z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi. Posiada uprawnienia pedagogiczne oraz szerokie doświadczenie w terapii poznawczo-behawioralnej. Specjalizuje się w pracy terapeutycznej z zaburzeniami rozwojowymi, zaburzeniami lękowymi oraz zaburzeniami nastroju. 

      Doświadczenie zdobywała  na praktykach w ośrodkach terapeutycznych, przedszkolach intergrayjnych oraz Klinice Psychiatrii w Lublinie. Obecnie pracuje w przedszkolu integracyjnym, gabinetach psychoterapeutycznych, prowadząc terapię indywidualną, grupową osób dorosłych, dzieci i młodzieży.

      Absolwentka Psychologii na Katolickim Uniwersytecie Lubelskiego Jana Pawła II oraz szkolenia z Terapii Poznawczo-Behawioralnej Zaburzeń Dzieci i Młodzieży w Centrum Terapii Poznawczo-Behawioralnej w Warszawie, odbyła wiele specjalistycznych kursów i szkoleń z zakresu terapii poznawczo-behawioralnej dzieci i młodzieży oraz Stosowanej Analizy Zachowania. Uczestniczy w trakcie 4 letniego szkolenia Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej osób dorosłych w Centrum Terapii Poznawczo-Behawioralnej w Warszawie. 

      Obszary pracy:

      - terapia dzieci i młodzieży od 3 r.ż.

      - psychoterapia indywidualna osób dorosłych

      - treningi i terapie grupowe dla dzieci i młodzieży od 5 r.ż.

       

      Specjalizacje i obszary wsparcia:

      - problemy komunikacyjne i społeczne

      - zaburzenia neurorozwojowe (spektrum autyzmy, ADHD)

      - zaburzenia nastroju, zaburzenia depresyjne

      - zaburzenia lękowe, fobie, OCD, 

      - problemy emocjonalne, wsparcie w kryzysie

      - poradnictwo wychowawcze, psychoedukacja

       

    • mgr Agata Rymarczuk

       zdjecie AgataPsycholog dziecięcy, psychoterapeuta psychodynamiczny dzieci 
      i młodzieży, psychoterapeuta rodzinny.

      Od ponad 10 lat prowadzi konsultacje psychologiczne, psychoterapię indywidualną dzieci i młodzieży, terapię psychologiczno - pedagogiczną, Trening Umiejętności Społecznych poradnictwo wychowawcze  oraz jestem członkiem Zespołu Terapii Rodzin. Prowadzi szkolenia dla specjalistów oraz dla rodziców o tematyce Zespołu Aspergera. Specjalizuję się w grupach terapeutycznych dla dziewcząt z Zespołem Aspergera. 

      Edukacja i doświadczenie:

      Jest absolwentką Psychologii Stosowanej na Uniwersytecie Jagiellońskim 
      w Krakowie. Umiejętności psychoterapeutyczne zdobyła na rekomendowanym przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne całościowym szkoleniu z psychoterapii systemowej organizowanym przez Ośrodek Szkoleń Systemowych w Krakowie. Posiada także uprawnienia pedagogiczne. Ukończyła podyplomowe szkolenie z Terapii Poznawczo-Behawioralnej Zaburzeń Dzieci i Młodzieży w Centrum Terapii Poznawczo-Behawioralnej w Warszawie. W 2022 roku ukończyła Specjalizację Psychodynamiczną Psychoterapii Dzieci i Młodzieży w Krakowskim Centrum Psychodynamicznym. Jest certyfikowanym diagnostą ADOS-2. 

      Swoje pierwsze doświadczenia w pracy z pacjentem zdobywała jako studentka, na licznych stażach w Klinice Psychiatrii Dzieci i Młodzieży, w Katedrze Psychiatrii CM UJ oraz w Specjalistycznym Szpitalu Dziecięcym. Współpracowała z Powiślańską Fundacją Społeczną, gdzie pracowała z dziećmi, młodzieżą oraz z ich rodzinami. Przez 7 lat prowadziła Zespół Wczesnego Wspomagania Rozwoju w jednym z warszawskich przedszkoli oraz terapie psychologiczne dla dzieci z problemami rozwojowymi, emocjonalnymi, a także konsultacje wychowawcze oraz szkolenia dla rodziców i nauczycieli. Od wielu lat współpracuje z warszawskimi przedszkolami oraz szkołami, gdzie wspiera kadrę nauczycieli oraz rodziców.

      Swoją pracę poddaje regularnej superwizji.

      W czasie wolnym rozwijam swoje pasje, praktykuję jogę, uwielbiam Azję i wietnamską kawę.

       Pracuję z:

      • osobami z zaburzeniami ze spektrum autyzmu 
      • zaburzeniami osobowości/nieprawidłowo kształtującą się osobowością
      • osobami LGBTQ
      • depresją
      • zaburzeniami odżywiania
      • zaburzeniami lękowymi
      • fobią społeczną
      • ADHD
      • chorobami psychosomatycznymi
      • zaburzeniami emocji i trudnościami w relacjach
      • przewlekłym stresem, atakami paniki
      • samotnością i izolacją
      • trudnościami w regulacji silnych emocji, samouszkodzeniami, autoagresją
      • zaburzeniami zachowania
      • osobami chcącymi lepiej poznać siebie i pracować rozwojowo
      • psychologicznymi skutkami COVID-19

      Przyjmuje w poradni przy ul.  Belwederska 44/2.

       

    • mgr Klaudia Owczarczyk

      IMG 9930

      Psychoterapeuta dziecięcy, psychoterapeuta rodzinny, psycholog, diagnosta

      Absolwentka Psychologii Stosowanej na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Umiejętności psychoterapeutyczne zdobyła na rekomendowanym przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne całościowym szkoleniu z Psychoterapii Systemowej organizowanym przez Ośrodek Szkoleń Systemowych w Krakowie. Ukończyła podyplomowe szkolenie z Terapii Poznawczo-Behawioralnej Zaburzeń Dzieci i Młodzieży w Centrum Terapii Poznawczo-Behawioralnej w Warszawie, oraz specjalizację z Psychoterapii Dzieci i Młodzieży w Krakowskim Centrum Psychodynamicznym. 

      Ponadto odbyła wiele specjalistycznych kursów i szkoleń z zakresu diagnozy, terapii i psychoterapii dzieci i młodzieży, terapii dzieci z autyzmem i Zespołem Aspergera. Bierze udział w licznych seminariach, szkoleniach i konferencjach dotyczących wsparcia rozwoju dzieci. Jest certyfikowanym diagnostą ADOS-2. 

      Specjalizuje się w psychologii rozwoju dziecka oraz w psychoterapii dzieci i młodzieży. 

      Od 2011 r. prowadzi terapię psychologiczną dzieci z problemami rozwojowymi (w tym z dziećmi z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, zespół Aspergera), nieharmonijnym rozwojem, problemami w sferze emocjonalnej i społecznej, oraz psychoterapię dzieci i młodzieży (zaburzenia lękowe, zaburzenia depresyjne, zaburzenia opozycyjne, problemy z wypróżnianiem się, mutyzm wybiorczy, zachowania autoagresywne i inne). Pracuje z rodzicami udzielając konsultacji psychologicznych oraz poradnictwa wychowawczego. Diagnozuje zaburzenia neurorozwojowe. 


      Swoje pierwsze doświadczenia w pracy z pacjentem zdobywała już jako studentka, na licznych stażach w Klinice Psychiatrii Dzieci i Młodzieży, w Katedrze Psychiatrii CM UJ.
      Przez kilka lat pracowała w stowarzyszeniu Serduszko dla Dzieci na warszawskiej Pradze-Północ, gdzie pracowała z dziećmi, młodzieżą i ich rodzinami. Odbyła staż w Mazowieckim Centrum Neuropsychiatrii w Józefowie gdzie współprowadziła terapię rodzin. Obecnie prowadzi zespół terapeutów pracujących z dziećmi z zaburzeniami rozwoju i specyficznymi trudnościami edukacyjnymi w przedszkolu integracyjnym. Swoją pracę poddaje regularnej superwizji.


      W naszym ośrodku prowadzi: psychoterapię dzieci i młodzieżyterapię psychologicznąi pedagogiczną, trening umiejętności społecznych, diagnozy spektrum autyzmukonsultacje psychologiczne i poradnictwo wychowawcze i poradnictwo wychowawcze oraz szkolenia dla specjalistów i rodziców. 

      Przyjmuje w poradni przy ul. Belwederska 44/2. 

    • Maja Szczerbińska

      ZDJECIE MAJAPsycholożka, pedagog, psychoterapeutka w trakcie 4-letniego szkolenia psychoterapeutycznego w Instytucie Psychoterapii Tańcem i Ruchem

      Prowadzi terapię grupową i indywidualną z dla osób dorosłych, seniorów i młodzieży (powyżej 14r.ż), w oparciu o metodę Psychoterapii Tańcem i Ruchem integrując ją z innymi podejściami psychoterapeutycznymi.Pracuje z  osobami poszukującymi połączenia swojego umysłu i ciała, pogłębiając ich  samoświadomość w tym obszarze. 

      Pracuje z osobami zmagającymi się z trudnościami w relacjach międzyludzkich, żałobą, stratą, lękami, objawami psychosomatycznymi, poczuciem zagubienia, z osobami doświadczającymi przemocy. 

      Jest absolwentką wydziału Psychologii Klinicznej uniwersytetu SWPS i Pedagogiki Uniwersytetu Warszawskiego. Jest w trakcie całościowego szkolenia psychoterapeutycznego w Instytucie Psychoterapii Tańcem i Ruchem. Ukończyła roczny, specjalizacyjny Kurs Terapii Tańcem i Ruchem dla osób pracujących terapeutycznie. 

      Doświadczenie zawodowe zdobywała (w ramach stażu)  w Hostelu Ośrodku Rehabilitacji Socjopsychiatrycznej w Zagórzu, w Stowarzyszeniu „Mierz wysoko” pedagogów ulicy, Ośrodku Adopcyjnym Towarzystwa Przyjaciół Dzieci, czy na oddziale Psychiatrycznym Szpitala Bródnowskiego. Współpracowała  z Polskim Forum Migracyjnym prowadząc terapię indywidualną i grupową dla uchodźców i ich rodzin. Współpracuje z fundacją wspierającą osoby doświadczające przemocy prowadząc terapię. Od 7 lat jest aktorką teatru niezależnego. Inspiracją do pracy i patrzenia na otaczającą rzeczywistość zawsze była dla niej sztuka, natura i relacje z innymi. Jest mamą dwójki dzieci.

      W Pracownia Rozwoju ETAPY/ Mental Path prowadzi grupy terapeutyczne i terapie indywidualną osób dorosłych i nastolatków (powyżej 14 r.ż)

    • mgr Natalia Matus- Lewandowska

      zdjęcie kontakt

      Psycholog, seksuolog, psychoterapeutka w trakcie szkolenia

      Jest absolwentką studiów magisterskich z psychologii oraz studiów podyplomowych z zakresu seksuologii klinicznej na Uniwersytecie SWPS. Jest w trakcie 4-letniego szkolenia z psychoterapii w nurcie poznawczo-behawioralnym w Instytucie Poznawczym. Zdobywała doświadczenie kliniczne m.in. w Poradni Seksuologicznej i Patologii Współżycia na ul. Dolnej 42 oraz na konferencjach i szkoleniach. W latach 2017-2023 pracowała w Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii „Jędruś” w Józefowie, gdzie pracowała z młodzieżą doświadczającą zaburzeń emocjonalnych i zachowania. Od 2017 roku jest biegłą sądową ad hoc. Obecnie pracuje również na Oddziale Ogólnopsychiatrycznym w Szpitalu Nowowiejskim. 

      Zajmuje się psychoterapią indywidualną osób dorosłych oraz młodzieży od 14 r.ż. W swojej pracy pomaga w zakresie: zaburzeń nastroju, zaburzeń lękowych, trudności w relacjach interpersonalnych,  niskim poczuciem własnej wartości, a także problemami w sferze seksualnej. 

      Jest członkinią Polskiego Towarzystwa Seksuologicznego oraz Polskiego Towarzystwa Psychoterapii Poznawczej i Behawioralnej. Swoją pracę poddaje regularnej superwizji u superwizorów certyfikowany przez Polskie Towarzystwo Seksuologiczne i Polskie Towarzystwo Psychoterapii Poznawczej i Behawioralnej. 

    • mgr Agata Kalinowska

      mgr Agata Kalinowska- psycholog, psychoterapeutaimage0

      Jest psychologiem i certyfikowanym psychoterapeutą poznawczo-behawioralnym (Certyfikat PTTPB nr 1534). Ukończyła studia magisterskie na Uniwersytecie Humanistycznospołecznym SWPS oraz Szkołę Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej pod kierownictwem prof. Ewy Popiel oraz dr Ewy Pragłowskiej. Jest członkiem Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej. Doświadczenie zawodowe zdobywała w Wojskowym Instytucie Medycznym, w Środowiskowym Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży przy Instytucie ,,Pomnik” Centrum Zdrowia Dziecka oraz na Oddziale Dziennym Środowiskowego Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży w Instytucie ,,Pomnik” Centrum Zdrowia Dziecka. Pracuje z dziećmi od 9 rż, nastolatkami oraz dorosłymi. Pracuje także z osobami w spektrum autyzmu oraz ADHD, a także z osobami LGBTQIA+. W swojej pracy kieruje się przede wszystkim otwartością na pacjenta. Swoją pracę poddaje regularnej superwizji.

      Oferuję pomoc przede wszystkim we wszelkich trudnościach doświadczanych w codziennym funkcjonowaniu takich jak:

      • zaburzenia lękowe,
      • zaburzenia osobowości,
      • zaburzenia koncentracji i uwagi (ADHD)
      • spektrum autyzmu
      • poczucie niskiej wartości, nadmiarowego stresu lub napięcia,
      • zaburzenia nastroju

      Przyjmuje w naszych poradniach Mental Path przy ul. Puławskiej 12/10 oraz Wandy 11a/1 w Warszawie