fbpx
ZESPÓŁ
  • mgr Kamil Mosur

    kamil smallOligofrenopedagog, terapeuta integracji sensorycznej.

    Absolwent Akademii Wychowania Fizycznego wydziału wychowania fizycznego, instruktor gimnastyki, pływania i żeglarstwa. Ukończył podyplomowy kurs kwalifikacyjny w oligofrenopedagogiki. Od 2009 r. pracuje jako terapeuta integracji sensorycznej z dziećmi z różnymi problemami rozwojowymi w tym z dziećmi z autyzmem, niepełnosprawnością intelektualną, Zespołem Downa oraz z dziećmi z zaburzeniami procesów integracji sensprycznej i trudnościami szkolnymi. Jest nauczycielem i terapeutą w jednej z warszawskich szkół specjalnych. Ukończył wiele specjalistycznych kursów i szkoleń z zakresu terapii integracji sensorycznej i pracy z dziećmi ze specyficznymi trudnościami w nauce.

    W wolnej chwili trenuje bieganie, wspinaczkę i pływanie, uczestnik maratonów polskich i innych cyklicznych biegów masowych, były zawodnik turniejowego tańca towarzyskiego. Ukończył kurs masażu I stopnia. Jego pasją są samochody i ich budowa, a w szczególności ich naprawianie i składanie. Motto: „nie ma rzeczy niemożliwych... na niektóre brakuje czasu iii...pieniędzy :)”

    W naszym ośrodku prowadzi konsultacje, diagnozy i terapię integracji sensorycznej oraz terapię ręki.

  • mgr Małgorzata Brach

    DSC 9740a kadr kopia

    Psycholożka, pedagożka, psychoterapeutka

    Jest w trakcie szkolenia w nurcie integracyjnym, w ujęciu systemowym. Posiada bogate doświadczenie w pracy z dziećmi, młodzieżą oraz ich rodzicami i nauczycielami – prowadząc superwizje i szkolenia dla kadry pedagogicznej. Założycielka przedszkola i żłobka, od lat prowadzi warsztaty i świadczy poradnictwo, wspierając rodziny w różnych aspektach rozwoju i wychowania dzieci.

    Wykształcenie:
    Absolwentka Psychologii Klinicznej na Uniwersytecie SWPS oraz Pedagogiki na Uniwersytecie Warszawskim. Ukończyła I stopień szkolenia Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach, NVC – Porozumienie bez przemocy, szkolenie Kids’ skills – Dam radę! oraz szkolenie w zakresie terapii i edukacji dzieci z autyzmem Synapsis. Aktualnie w trakcie 4-letniego szkolenia w nurcie integracyjnym w Szkole Psychoterapii Dialog.

    Obszary pracy klinicznej:

    • terapia dzieci i młodzieży,
    • poradnictwo wychowawcze dla rodziców
    • Specjalizacje i obszary wsparcia:
    • zaburzenia nastroju
    • zaburzenia lękowe
    • zaburzenia neurorozwojowe, w tym ze spektrum autyzmu i ADHD
    • problemy w interakcjach rówieśniczych, nadmierna złość, nieśmiałość, lęk,
    • komunikacja z dzieckiem i nastolatkiem
    • adaptacja w przedszkolu/żłobku,
    • sytuacje trudne, kryzysy rodzinne.

    Podejście terapeutyczne:
    W pracy integruje różne podejścia psychoterapeutyczne. Pracując z dziećmi i młodzieżą nie tylko dąży do rozwiązania zgłaszanego problemu, ale również w pomaganiu budowania wiary we własne możliwości i rozwijaniu odporność psychicznej.

    W klinice Mental Path przyjmuje dzieci i młodzież od 2 r.ż. do 18 r.ż
    Prowadzi terapie w formie online oraz stacjonarnie w dwóch lokalizacjach:

    Wandy 11a/1 – Warszawa – Praga Południe,
    Puławska 12/10 – Warszawa – Mokotów.

  • mgr Anna Banasiewicz

    Ania2Pedagog specjalny, surdopedagog, terapeutka integracji sensorycznej.

     Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej ze specjalizacjami: surdopedagogika, terapia pedagogiczna oraz rehabilitacja osób ze sprzężoną niepełnosprawnością, terapeuta integracji sensorycznej II stopnia.

    Ukończyła również policealną szkołę medyczną na kierunku „Protetyk słuchu”, a także wiele specjalistycznych kursów i szkoleń z zakresu terapii integracji sensorycznej i pracy z dziećmi z zaburzeniami rozwoju, m.in. szkolenie z integracji przetrwałych odruchów pierwotnych dr Sally Goddard, terapii widzenia i inne. 

    Od 9 lat pracuje z dziećmi z zaburzeniami rozwoju m.in. z dziećmi z autyzmem, Zespołem Aspergera, Zespołem Downa, wadami słuchu, zaburzeniami centralnego przetwarzania słuchowego, afazją ruchową, trudnościami w uczeniu się, trudnościami w zakresie komunikacji i umiejętności społecznych,  a także z dziećmi z zaburzeniami procesów integracji sensorycznej.
    Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując w Centrum Terapii Autyzmu, przedszkolu z oddziałami terapeutycznymi i integracyjnymi, niepublicznym ośrodku terapii psychologiczno-pedagogicznej oraz Centrum Medycznym Polskiego Związku Głuchych w Warszawie.

    Obecnie znajduje się na stanowisku pedagoga specjalnego w jednym z warszawskich, publicznych przedszkoli integracyjnych, w którym pełni również funkcję Przewodniczącego Zespołu Pomocy Psychologiczno-Pedagogicznej.

    W naszym ośrodku prowadzi: terapię integracji sensorycznej, konsultacje i diagnozy SI,  trening umiejętności społecznychterapię pedagogiczną i surdopedagogiczną.

    Przyjmuje w poradni przy ul. Belwederskiej 44/2. 

     
  • Anna Sadomska

    IMG 20220803 221840mgr Anna Sadomska- pedagog, terapeuta SI

    Magister pedagogiki korekcyjnej zajmującej się terapią dzieci ze specyficznymi trudnościami w nauce , nauczyciel edukacji początkowej oraz  diagnosta i terapeuta I i II stopnia integracji sensorycznej.

    Ukończyła Uniwersytet Warszawski na wydziałe Edukacja Początkowa, oraz Akademię Pedagogiki Specjanej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie na wydziale Edukacjia Korekcyjna.

    Od początku swojej pracy zawodowej nurtowało ją pytanie o istotę i przyczynę specyficznych trudności w nauce takich jak dysgrafia, dysleksja, dyskalkulia, które to w sposób znaczący wpływają na sposób funkcjonowania dzieci w szkole oraz budowanie poczucia własnej wartości.

    Specjalizuje się w diagnozie i terapii integracji sensorycznej. W swojej pracy skupia się na potrzebach dziecka, wychodzi od jego mocnych stron tak aby czuło się komfortowo, nawiązało dobrą relację z terapeutą. Współpracę z dzieckiem opiera na zaufaniu i poczuciu bezpieczeńswa, następnie stopniowo rozwija umiejętności potrzebne do prawidłowego odbioru bodźców które, poprzez zmysły wpływa na samopoczucie, koordynacje, równowagę, koncentrację, rozwój mowy i wiele innych aspektów życia małego człowieka u którego  układ nerwowy ciągle się rozwija i kształtuje.

    Pracując metodą terapii  integracji sensorycznej wspomaga rozwój dziecka w bardzo szerokim, holistycznym zakresie, który to pozwoli dzieciom z większą pewnością siebie wejść w szkolną rzeczywistość.

    Pracuje z dziećmi z dziećmi od 2 r.ż. do wieku szkolnego. Prowadzi terapię SI z dziećmi z zaburzenia integracji sensoryczne i z ryzykiem zaburzeń SI, spektrum autyzmu, zaburzeniami genetycznymi, nieharmonijnym rozwojowem. 

    Prywatnie jest mamą trójki dzieci. Uwielbiam leśne spacery, rowerowe wycieczki, dobrą książkę, oraz te rzadkie momenty kiedy można się po prostu ponudzić i posłuchać własnych myśli.

    W Etapach prowadzi: konsultacje SI, diagnozy SI, terapię SI

     

     

  • Jolanta Kowalczyk

    Jolanta KowalczykPsycholog dziecięcy, pedagog specjalny, diagnosta

    Jest psychologiem, pedagogiem specjalnym, specjalistą wczesnej interwencji. Zajmuje się głównie diagnozą dzieci, a na jej podstawie stwarza plan pomocy dziecku i jego rodzicom.
    Pisząc o diagnozie, ma na myśli szeroko pojęte rozpoznanie trudności małego człowieka, które jest wynikiem nie tylko wykonanych testów, ale również wywiadu, rozmowy, konsultacji z innymi specjalistami oraz analizy całej sytuacji pacjenta. W pracy psychologa, którą wykonuje od 23 lat, wykorzystuje wiedzę i umiejętności z zakresu diagnostyki potencjału intelektualnego, osobowości, wsparcia w sytuacjach kryzysowych i opieki psychologicznej. 
    Ma doświadczenie w działaniach konsultacyjnych i pomocowych dla dzieci i ich rodziców.
    Ukończyłam m.in.: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu Wydział Nauk Społecznych kierunek Psychologia, Kurs z zakresu oligofrenopedagogiki, Kurs z zakresu interwencji kryzysowej, Studium Diagnozy, Interwencji i Pomocy Psychologicznej w Przypadkach Wykorzystywania Seksualnego Dzieci, Studia Podyplomowe Wczesnej Interwencji – Pomoc Dziecku i Rodzinie na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie, Kursy uprawniające do stosowania najnowszych metod diagnostycznych, Kurs uważności I i II stopnia Mindfulness

    Pracuje z:
    rodzicami dzieci od 2 miesiąca życia,
    diagnozuje /monitoruję rozwój psychoruchowy małych dzieci,
    diagnozuje przyczyny trudności w funkcjonowaniu dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym,
    diagnozuje rozwój poznawczy, przyczyny deficytów w rozwoju społeczno-emocjonalnym,
    diagnozuje przyczyny trudności szkolnych,
    zajmuje się wsparciem rodziców w procesie wychowawczym.

     

     

     

  • Anna Fronc- pedagog, terapeuta SI

    Anna Fronc

    Pedagog, terapeuta SI. 

    Jest terapeutą integracji sensorycznej, terapeutą ręki i terapeutą pedagogicznym. Swoje doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi  zdobywała pracując jako nauczyciel edukacji przedszkolnej. Po uzyskaniu kwalifikacji terapeutycznych współpracuje w poradniach pedagogicznych i przedszkolach integracyjnych.

    Wykształcenie:

    Jest absolwentka studiów pedagogicznych kierunku diagnoza i terapia pedagogiczna oraz studiów podyplomowych integracji sensorycznej w Warszawie. Ponadto odbyła szkolenia i kursy uprawniające do prowadzenia zajęć z zakresu: integracji bilateralnej i terapii ręki oraz diagnozy zdolności poznawczych i umiejętności szkolnych (diagnoza dysleksji).

    Obszary pracy klinicznej:

    - diagnoza oraz terapia integracji  sensorycznej od 4. r.ż.,

    - terapia ręki od 4 r.ż.,

    - terapia pedagogiczna

    Specjalizacja i obszary wsparcia:

    - spektrum autyzmu

    - zespół Downa

    - zaburzenia procesów integracji sensorycznej

    - trudności w uczeniu się 

    - trudności motoryczne

    - trudności koncentracji uwagi

    Podejście terapeutyczne:

    W swojej pracy zawsze stawia dobro dziecka na pierwszym miejscu. Prowadzone przez nią terapie mają przyjemną formę, polegają na dobrej zabawie i wyobraźni małego pacjenta.

     

  • Maja Szczerbińska

    ZDJECIE MAJAPsycholożka, pedagog, psychoterapeutka w trakcie 4-letniego szkolenia psychoterapeutycznego w Instytucie Psychoterapii Tańcem i Ruchem

    Prowadzi terapię grupową i indywidualną z dla osób dorosłych, seniorów i młodzieży (powyżej 14r.ż), w oparciu o metodę Psychoterapii Tańcem i Ruchem integrując ją z innymi podejściami psychoterapeutycznymi.Pracuje z  osobami poszukującymi połączenia swojego umysłu i ciała, pogłębiając ich  samoświadomość w tym obszarze. 

    Pracuje z osobami zmagającymi się z trudnościami w relacjach międzyludzkich, żałobą, stratą, lękami, objawami psychosomatycznymi, poczuciem zagubienia, z osobami doświadczającymi przemocy. 

    Jest absolwentką wydziału Psychologii Klinicznej uniwersytetu SWPS i Pedagogiki Uniwersytetu Warszawskiego. Jest w trakcie całościowego szkolenia psychoterapeutycznego w Instytucie Psychoterapii Tańcem i Ruchem. Ukończyła roczny, specjalizacyjny Kurs Terapii Tańcem i Ruchem dla osób pracujących terapeutycznie. 

    Doświadczenie zawodowe zdobywała (w ramach stażu)  w Hostelu Ośrodku Rehabilitacji Socjopsychiatrycznej w Zagórzu, w Stowarzyszeniu „Mierz wysoko” pedagogów ulicy, Ośrodku Adopcyjnym Towarzystwa Przyjaciół Dzieci, czy na oddziale Psychiatrycznym Szpitala Bródnowskiego. Współpracowała  z Polskim Forum Migracyjnym prowadząc terapię indywidualną i grupową dla uchodźców i ich rodzin. Współpracuje z fundacją wspierającą osoby doświadczające przemocy prowadząc terapię. Od 7 lat jest aktorką teatru niezależnego. Inspiracją do pracy i patrzenia na otaczającą rzeczywistość zawsze była dla niej sztuka, natura i relacje z innymi. Jest mamą dwójki dzieci.

    W Pracownia Rozwoju ETAPY/ Mental Path prowadzi grupy terapeutyczne i terapie indywidualną osób dorosłych i nastolatków (powyżej 14 r.ż)