Agnieszka Gola

Aga

Psycholog dziecięcy, terapeuta dziecięcy, terapeuta SI.

Absolwentka Wydziału Psychologii Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej ze specjalnością Psychologii Klinicznej.

Specjalizuje się w psychologii rozwoju dziecka. Od 2009 r. prowadzi terapię psychologiczną dzieci z problemami rozwojowymi (w tym z dziećmi z zaburzeniami ze spektrum autyzmu), nieharmonijnym rozwojem, problemami w sferze emocjonalnej i społecznej. Pracuje z rodzicami udzielając konsultacji psychologicznych oraz poradnictwa wychowawczego. Jako psychoedukator współpracuje z nauczycielami, opiekunami, osobami pracującymi, rodzinami. Jest certyfikowaną terapeutką integracji sensorycznej (SI) II stopnia- prowadzi konsultacje, diagnozy i terapie dzieci w zakresie integracji sensorycznej (w tym konsultacja małego dziecka 0-3).Jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Terapeutów Integracji Sensorycznej. 

Ukończyła podyplomowe szkolenie w Terapii Poznawczo-Behawioralnej Zaburzeń Dzieci i Młodzieży w Centrum Terapii Poznawczo-Behawioralnej w Warszawie . Posiada także uprawnienie pedagogiczne.

Ponadto odbyła wiele specjalistycznych kursów i szkoleń z zakresu terapii zaburzeń dzieci i młodzieży, terapii dzieci z autyzmem i Zespołem Aspergera, wspierania rozwoju dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się  i nieharmonijnym rozwojem, terapii dzieci z problemami emocjonalnymi, zaburzeniami zachowania, moczeniem nocnym, masturbacją dziecięcą. Odbyła praktyki i staże m.in. w warszawskim Zespole Szkół Specjalnych, w ośrodkach terapii autyzmu, w warszawskim Oddziale Opiekuńczo- Wychowawczym Specjalistycznego Ośrodka Dla Dzieci w Domu Dziecka nr 1 z zakresu pomocy psychologicznej krzywdzonym dzieciom, na oddziale psychiatrii w Szpitalu Bródnowskim w Warszawie. Pracowała w przedszkolach z oddziałami terapeutycznymi dla dzieci z zaburzeniami rozwoju, przedszkolach integracyjnych- gdzie pełniła funkcję psychologa- terapeuty i kierownika zespołu pomocy psychologiczno-pedagogicznej, w Ośrodku Naukowo-Terapeutycznym na stanowisku psychologa-terapeuty dziecięcego, w jednej z warszawskich fundacji dla dzieci z zaburzeniami rozwoju oraz w Centrum Terapii Autyzmu.

Jako konsultantka i psychoedukatorka współpracuje z warszawskimi żłobkami, przedszkolami i szkołami.  

Od 2013 r. prowadzi Pracownię Rozwoju  ETAPY której jest założycielką. 

W Etapach prowadzi: konsultacje psychologiczne i poradnictwo wychowawcze, diagnozy, terapię integracji sensorycznej, terapię psychologiczną i pedagogiczną, warsztaty i szkolenia dla rodziców, zajęcia ogólnorozwojowe dla dzieci